Μελέτη και σχεδιασμός Εμπορικού σήματος (λογότυπου)
Κάθε επικοινωνιακή ενέργεια στην οποία προβαίνει η εταιρεία σας, έχει ως κεντρικό άξονα το εμπορικό της σήμα (λογότυπο). Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρωταρχικό και σημαντικότερο στοιχείο πάνω στο οποίο θεμελιώνετε η παρουσία σας στην αγορά.
Οι διαδικασίες που θα ακολουθήσουμε για την δημιουργία του λογότυπου της εταιρεία σας είναι οι ακόλουθες:
- Αρχικά θα έρθουμε σε μια δεύτερη επαφή μαζί σας για να μας δώσετε κάποιες σημαντικές για μας πληροφορίες που θα οδηγήσουν σε ένα σωστό σχεδιασμό.
- Στη συνέχεια, αφού έχουμε συλλέξει όλα τα απαραίτητα στοιχεία από εσάς, θα προχωρήσουμε σε έρευνα του ανταγωνισμού σε τοπικό και * διεθνές επίπεδο.
- Κατόπιν θα ακολουθήσει μελέτη και δημιουργία προσχεδίων για το εμπορικό σας σήμα.
- Θα γίνουν δοκιμές σε πιθανές εφαρμογές τους για να βεβαιωθούμε για την λειτουργικότητα, την ακεραιότητα και την ευελιξία του καθενός, λαμβάνοντας υπόψιν τον πολύ σημαντικό παράγοντα του κόστους της κάθε εφαρμογής
- Στα πλαίσια μιας συνάντησης θα σας παρουσιάσουμε αναλυτικά το «πως» και το «γιατί» δημιουργήθηκε το κάθε ένα από αυτά, την φιλοσοφία δηλαδή της κάθε πρότασης.
- Εν συνεχεία καλείστε να επιλέξετε το λογότυπο που κρίνετε ότι σας αρέσει και πάνω στο ποιο θα δουλέψουμε.
- Πιθανές παρατηρήσεις και διορθώσεις θα συζητηθούν από κοινού για να έχουμε το σωστό αποτέλεσμα
- Μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού θα σας παραδώσουμε το αρχείο του λογότυπου με όλες τις πιθανές μορφές που μπορεί να χρησιμοποιηθεί (color, gray, b&w, incolorbackground).
Στον σχεδιασμό του λογοτύπου περιλαμβάνονται οι ακόλουθες εργασίες:
- Έρευνα του ανταγωνισμού σε εγχώριο και * διεθνές επίπεδο
- Δημιουργία 3 προσχεδίων το λιγότερο τα οποία θα σας παρουσιάσουμε αναλυτικά επεξηγώντας σας το σκεπτικό που σχεδιάσθηκαν.
- Μελέτη του καθενός από τα προσχέδια αναφορικά με τις δυνατότητες χρήσης τους σε διαφορετικές εφαρμογές.
- Μελέτη χρωμότυπου.
- Παρουσίαση του καθενός από τα προσχέδια σε διαφορετικά μεγέθη και σε εφαρμογή έγχρωμη, σκάλα του γκρι, ασπρόμαυρη, αρνητική.
- Περαιτέρω επεξεργασία πάνω στο λογότυπο που θα επιλέξετε μέχρι να καταλήξουμε στο τελικό σχέδιο
- Παράδοση του τελικού σχεδίου σε αρχεία eps, jpg, tiff, ai, gif, png
(*) Ανάλογα με το αντικείμενο της εταιρείας και τον χώρο δραστηριοποίησης αυτά τα στοιχεία είναι κατ επιλογήν