πως σχεδιάζουμε λογότυπα

Σχεδιασμός Λογότυπου, Εντύπων, καρτών, ετικέτας, σχεδιασμός Ιστοσελίδας

Ideas Factory | Ποιοι Είμαστε

H Ideas Factory σχηματίστηκε πριν από 18 χρόνια. Σ’ αυτό το χρονικό διάστημα επιτύχαμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, μέσα από σοβαρή και στοχευμένη εργασία που καταθέσαμε. Υπευθυνότητα, ευρηματικότητα, ποιότητα, πρωτοτυπία, αμεσότητα, δημιουργικό πνεύμα είναι μερικά από τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους μας και την εργασία μας.

Συζητάμε μαζί σας, γνωρίζουμε εσάς και την εταιρεία σας, μελετάμε τα δεδομένα που υπάρχουν και προχωράμε με σοβαρότητα και ιδέες στην διεκπεραίωση του έργου. Δεν έχουμε γραμματείς και πωλητές. Συζητάτε απευθείας με εμάς, με τους ανθρώπους που σχεδιάζουν και έχουν τις γνώσεις και την εμπειρία να σας συμβουλέψουν και να σας προτείνουν λύσεις.

 

Σχεδιασμός λογότυπου | Πως δουλεύουμε

Υπάρχουν 5 βασικοί κανόνες που τηρούμε στον σχεδιασμό ενός λογότυπου και αυτοί είναι:

1. Ευπαρουσίαστος & συγκροτημένος σχεδιασμός
Το πρώτο και σημαντικότερο στοιχείο που χαρακτηρίζει και απεικονίζει μια επιχείρηση, είναι βεβαίως το λογότυπό της. Είναι το πρόσωπο και η έκφρασή της. Είναι το πρώτο στοιχείο που κοιτάζει ο κόσμος και ως γνωστόν, η πρώτη εντύπωση είναι και καθοριστική. Το λογότυπο λοιπόν, οφείλει να είναι καλαίσθητο και ελκυστικό για να προκαλέσει θετικά συναισθήματα στην πρώτη ματιά.

2. Άμεσος συνειρμός
Σημαντικότατο επίσης δεδομένο είναι ο άμεσος συνειρμός και συσχέτιση του λογότυπου με το αντικείμενο δραστηριότητας της εκάστοτε επιχείρησης.

3. Εύκολη αποτύπωση εικόνας
Ένα καλοσχηματισμένο, συγκροτημένο, εύκολο στην ανάγνωση λογότυπο, μπορεί να αποτυπωθεί γρήγορα στο μυαλό ενός ανθρώπου. Ως γνωστόν η εικόνα είναι πιο εύκολη στη διαδικασία αποτύπωσης του μυαλού απ' ότι οι λέξεις. Η ουσία λοιπόν, είναι να σχεδιαστεί ένα λογότυπο που να ανακαλείται εύκολα από έναν υποψήφιο πελάτη.

4. Μοναδικότητα
Απλά τα πράγματα. Για να ξεχωρίσει το λογότυπο μιας εταιρείας των άλλων, πρέπει να είναι μοναδικό και σχεδιασμένο μόνο γι' αυτήν. Είναι απαραίτητο ο πελάτης που θα δει το λογότυπο να μην μπαίνει σε σκέψεις που το έχει ξανά δει ή να το μπερδεύει με κάτι άλλο. Εκεί υπάρχει πρόβλημα σοβαρό.

5. Διαχρονικότητα/Ευκολία στη χρήση
Ένα σωστό και καλοσχεδιασμένο λογότυπο πρέπει να αντέχει στον χρόνο. Περιλαμβάνοντας όλα τα παραπάνω δεδομένα πρέπει να αφήνει το στίγμα μου στην αγορά και να μένει στο μυαλό των πελατών. Πρέπει επίσης, να έχει εύκολη προσαρμοστικότητα σε κάθε μέσο και εφαρμογή που θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί.

Οι κανόνες αυτοί σε συνδυασμό με την αγάπη και τον σεβασμό για τη δουλειά μας αλλά και το μπάτζετ του πελάτη, μας οδηγούν στον δημιουργικό σχεδιασμό ενός άρτιου, ευπαρουσίαστου και διαχρονικού project!

Χρειάζεστε επαγγελματικό σχεδιασμό λογότυπου για την επιχείρησή σας;
Ένα λογότυπο που θα την αναδείξει και θα την εδραιώσει στην αγορά;
Αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας τώρα και ζητήστε μας προσφορά για σχεδιασμό λογότυπου