Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ
Ο σχεδιασμός του σήματος βασίστηκε πάνω στο σύμβολο "σύννεφο επικοινωνίας" το οποίο κυριαρχεί στις μέρες σε όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, είναι εύκολα αναγνωρίσιμο σε πάμπολλες μορφές και σχήματα και κυρίως αποτελεί ένα κυρίαρχο στοιχείο της εταιρείας. Την επικοινωνία. Τα αρχικά "FEB" σχεδιάστηκαν με πεζά στρογγυλοποιημένα και χοντρά γράμματα. Τα πεζά (μικρά γράμματα) επιλέχθηκαν για να αποδοθεί μια πιο φιλική και σύγχρονη εικόνα. Το χρώμα τους έγινε σε πράσινο-μπλε απόχρωση ως άμεση αναφορά στο χρήμα. Για το "σύννεφο" καθώς και για τους κύκλους που διαχωρίζουν τα γράμματα, επιλέχθηκε ένα χρυσοκίτρινο χρώμα, πάλι για έμμεση αναφορά στο χρήμα. Το σήμα "σύννεφο", λόγο της απλότητας και της αμεσότητας στο συμβολισμό, έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει ένα αναγνωρίσιμο για την εταιρία σήμα που θα μπορεί να χρησιμοποιείται και μόνο του σε μελλοντικό χρόνο.
Ο σχεδιασμός του σήματος βασίστηκε πάνω στο σύμβολο "σύννεφο επικοινωνίας" το οποίο κυριαρχεί στις μέρες σε όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, είναι εύκολα αναγνωρίσιμο σε πάμπολλες μορφές και σχήματα και κυρίως αποτελεί ένα κυρίαρχο στοιχείο της εταιρείας. Την επικοινωνία. Τα αρχικά "FEB" σχεδιάστηκαν με πεζά στρογγυλοποιημένα και χοντρά γράμματα. Τα πεζά (μικρά γράμματα) επιλέχθηκαν για να αποδοθεί μια πιο φιλική και σύγχρονη εικόνα. Το χρώμα τους έγινε σε πράσινο-μπλε απόχρωση ως άμεση αναφορά στο χρήμα. Για το "σύννεφο" καθώς και για τους κύκλους που διαχωρίζουν τα γράμματα, επιλέχθηκε ένα χρυσοκίτρινο χρώμα, πάλι για έμμεση αναφορά στο χρήμα. Το σήμα "σύννεφο", λόγο της απλότητας και της αμεσότητας στο συμβολισμό, έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει ένα αναγνωρίσιμο για την εταιρία σήμα που θα μπορεί να χρησιμοποιείται και μόνο του σε μελλοντικό χρόνο.
Σχεδιασμός λογότυπου.
Ο σχεδιασμός του σήματος βασίστηκε πάνω στο σύμβολο “σύννεφο επικοινωνίας” το οποίο κυριαρχεί στις μέρες σε όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, είναι εύκολα αναγνωρίσιμο σε πάμπολλες μορφές και σχήματα και κυρίως αποτελεί ένα κυρίαρχο στοιχείο της εταιρείας.