,
Σχεδιασμός λογότυπου
Κάθε επικοινωνιακή ενέργεια στην οποία προβαίνει η εταιρεία σας, έχει ως κεντρικό άξονα το εμπορικό της σήμα (λογότυπο). Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρωταρχικό και σημαντικότερο στοιχείο πάνω στο οποίο θεμελιώνετε η παρουσία σας στην αγορά.
Το λογότυπο μιας εταιρείας αποτελεί επένδυση και είναι το κυρίως μέρος ενός μεγαλύτερου συστήματος οπτικής επικοινωνίας που καλείται «εταιρική ταυτότητα». Πρέπει να επικοινωνεί με σαφήνεια το αντικείμενο πάνω στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησής σας, να είναι αναγνωρίσιμο, να διαφοροποιείται του ανταγωνισμού και να είναι διαχρονικό. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να εκφράζει απόλυτα την ιδεολογία, το ύφος και τις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή. Από τεχνικής άποψης, πρέπει να έχει σωστή και εύχρηστη εφαρμογή σε οποιαδήποτε περίπτωση χρειάζεται να γίνει χρήση του, χωρίς να χάνει τον αρχικό σκοπό που έγινε ο σχεδιασμός του. Να αντιπροσωπεύσει δηλαδή την εταιρεία σας.
Δείτε επίσης: τί περιλαμβάνει η μελέτη και ο σχεδιασμός.
Aπο τί εξαρτάται το κόστος του λογότυπου
λογότυπο - Κόστος - σχεδιασμος λογοτυπου
ενδεικτικές τιμές για δημιουργία λογότυπου
τιμές μακετας εντύπων Α5 Α4 (πατήστε εδώ)
Ποιά είναι η αξία του λογότυπου;
Εχετε αναρωτηθεί γιατί οι μεγάλες εταιρείες αναθέτουν τον σχεδιασμό του λογοτύπου τους σε πολλές εταιρείες ταυτόχρονα και επιβαρύνονται με πολλαπλάσιο κόστος. Αυτό το κάνουν γιατί γνωρίζουν πολύ καλά τί κέρδη θα αποκομίσουν απο ένα υψηλού επιπέδου λογοτυπο.Το κόστος λογότυπου έχει σχέση με τα έσοδα που θα σας αποφέρει (κόστος προς κέρδη). λογοτυπο
δημιουργια λογοτυπου
Για τον σχεδιασμό ενός λογότυπου με αναγνωρισιμότητα πρέπει να γίνει μία σοβαρή μελέτη. Χρειάζεται να δημιουργηθούν πολλά προσχέδια να απορριφθούν κάποια μέχρι να καταλήξουμε στις τελικές προτάσεις. Το λογότυπο συνεπώς δεν προκύπτει απο μία φαεινή ιδέα, αλλά απο αρκετή δουλειά απο ανθρώπους με την κατάλληλη εμπειρία. λογοτυπο | για εταιρίες
ΔΕΙΤΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΩΝ
Απαραίτητα στοιχεία για την εκτίμηση κόστους για τον σχεδιασμό λογοτύπου:
- ποιό είναι το αντικείμενο της εταιρείας
- ποιό είναι το όνομα του λογότυπου
- χρειάζεστε δίγλωσσο λογότυπο ή μόνο Ελληνικό
- το λογότυπο αφορά υπηρεσία ή προϊόντα
- ποιό είναι το target group των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας
- τί ανταγωνισμό αντιμετωπίζετε (την δυναμική των ανταγωνιστικών εταιρειών)
- σε ποιές περιοχές δραστηριοποιείται η εταιρεία σας. απευθύνεται σε Ελλάδα ή και στο εξωτερικό;
- ποιές είναι οι βασικές εφαρμογές του λογότυπου (που θα χρησιμοποιηθεί π.χ. πανό πινακίδες ετικέτα προϊόντων.
Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. Οι τιμές ισχύουν για παραγγελίες μέσω site. |