Ποια είναι η καλύτερη διαφήμιση | διαφήμιση προιόντων
Μήπως δεν γνωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;
Η κλασσική και άμεση διαφήμιση με διαφημιστικά φυλλάδια. Ζητήστε να σας σχεδιάσουμε ένα διαφημιστικό έντυπο (άν ήδη έχετε αρχείο pdf απο προηγούμενη διαφήμιση και θέλετε να το χρησιμοποιήσετε) μπορείτε να τυπώσετε το ίδιο. Ξεκινήστε την διανομή των φυλλαδίων στην περιοχή σας. Η διανομή των φυλλαδίων μπορεί να γίνει σε σπίτια σε καταστήματα της περιοχής σας. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε διανομή φυλλαδίων σε φανάρια ή και σε παρμπρίζ αυτοκινήτων.
ΠΡΟΣΟΧΗ: H απόδοση της διαφήμισής σας είναι καλύτερη όταν ενημερώσετε πιό άμεσα το κοινό που απευθύνεστε. Ετσι άν απευθύνεστε σε μέσες ηλικίες και οι υπηρεσίες σας ή τα προϊόντα σας ενδιαφέρουν αυτό το κοινό σκεφτείτε πώς θα το προσεγγίσετε. Δοκιμάστε διανομή φυλλαδίων στις κοντινές σας περιοχές. πχ διανομή εντύπων στην λαϊκή ή διανομή φυλλαδίων σε διερχόμενα αυτοκίνητα.
Διαφημιστικές προτάσεις: Σχεδιασμός νέου λογότυπου ή επανασχεδιασμός λογότυπου , Εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων,
Οι ηλικίες από 17 έως 50 πλέον αναζητούν προϊόντα στο internet.
Διαφημιστικές προτάσεις: Εγγραφή πανελλαδικού ηλεκτρονικούς καταλόγους και σε τοπικούς καταλόγους της περιοχής σας π.χ. https://www.xo.gr/ http://www.vrisko.gr/ για το Μοσχάτο http://agora-moschatou.gr/.
(από 65-110 ευρώ)
Τα newsletter αποτελούν ένας απο τους πιό οικονομικούς τρόπους ενημέρωσης και διεύρυνσης του πελατολογίου σας. Μπορείτε να στείλνετε καθημερινά τις προσφορές σας σε 1000-2000 αποδέκτες.
Διαφημιστικές προτάσεις: Δημιουργία newsletter.
Διαφήμιση που βγαίνει στο δεξί μέρος της οθόνης όταν κάποιος αναζητά προϊόν με συγκεκριμένες λέξεις. Μπορείτε να επιλέξετε και περιοχή που θα βγαίνει η διαφήμιση π.χ. ΜΟΣΧΑΤΟ-ΤΑΥΡΟΣ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Διαφημιστικές προτάσεις: Επιλέξτε τις λέξεις με τις οποίες συνήθως αναζητούν τα προϊόντα σας (μπορείτε να πάρετε στοιχεία και απο την google) και ξεκινήσετε δημιουργώντας μία διαφήμιση στο https://adwords.google.com
H αύξηση του κύκλου εργασιών μέσα από τα eshop είναι εντυπωσιακή. Τα τελευταία χρόνια πολλές παραδοσιακές επιχειρήσεις δημιουργούν και το δικό τους κατάστημα eshop. Αν και αυτό είναι μία εξέλιξη της παραδοσιακής επιχείρησης υπάρχουν νέες επιχειρήσεις που ξεκινούν ακριβώς αντίστροφα δημιουργώντας πρώτα ένα eshop σε έναν μικρό χώρο και στην συνέχεια προχωρούν στην δημιουργία φυσικού καταστήματος.
Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για τους πελάτες χονδρικής (eshop b2b).
Διαφημιστικές προτάσεις: Παραδείγματα eshop b2b http://b2b.bulletbikes.gr/
Το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού διαθέτει κινητό και διαβάζει τα διαφημιστικά μηνύματα.